Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

lite bilder igen !

Av Niclas & Milla - 14 januari 2011 04:03

  

      

Lamnar nu phu quoc med tarar i ogonen !!!!!

 
 
Ingen bild

Fredrik^_^

14 januari 2011 11:11

hejsan på er! jag märkte att jag bara kollar lite då och då på eran blogg, men jag skriver ju aldrig någon kommentar!!! så här får det bli några rader ändå :D

jag är faktist rätt avis med tanke på dom fina stränderna, maten, men mest för att ni ska krypa i tunnlarna.
NI GÖR ALLTID GREJER JAG VILL GÖRA NÄR NI ÅKER SJÄLVA JU!!!!!!
sen när hela familjen åker så ligger ni andra bara och sover på stranden.... aja går ju inte att klaga, alla är ju olika :)
vi här hemma i oxelösund har det bra iallafall, det fungerar bra med topik, han sover för det mesta hos jennifer han har dock sovit hos mig ett fåtal gånger :)
jaja nu ska jag gå och äta lunch, jag har skrivit från skolan så jag ska gå och få lite god mat nu :D
vi här hemma i kylan saknar er och längtar tills ni kommer hem igen(jag tror topik längtar efter milla mest ;)) ha det bra resten av tiden där nere och ta många bilder från tunnlarna nu :D
hej svejs grus o gnejs! ^-^

 
Ingen bild

syrran

17 januari 2011 08:46

Hej på er! Fina bilder det ser jättehärligt ut! Bättre än här hemma med plusgrader, snorhalt och takdropp. Snart är ni mitt i det ni med... ;-) Sköt om er och ha en skön resa hemåt!

kram Marina

 
Ingen bild

Lotta

17 januari 2011 13:03

Fina bilder..som väcker gamla minnen till liv.. Vill också! ;)
Ha riktigt härliga dagar nu innan ni kommer hem. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas & Milla - 13 januari 2012 17:28

Vi har nu bytt till blogg.se så för att komma dit och följa våran resa till thailand klickar ni här! ...

Av Niclas & Milla - 30 augusti 2011 22:04

               

Av Niclas & Milla - 24 augusti 2011 14:00

Tog en privat taxi från Rayong til Bangkok,stannade på SriRacha Tigerzoo och gosade med lite tigrar på vägen. Idag har det bara blivit shopping, mest tjejerna,dom prutar som f-n! Imorrn blir det Madame tussaud samt en kort resa till flygplatsen för ...

Av Niclas & Milla - 22 augusti 2011 13:19

Väl tillbaka i rayong har vi slöat och slappat, kollat på några lägenheter och testat några restauranger i närområdet,Någon som vill investera?:-) idag har vi åkt speedboat till och från samet, det har varit en kanondag med strålande sol. Imorrn bär ...

Av Niclas & Milla - 18 augusti 2011 15:51

vi har haft nagra sloa dagar pa koh chang, imorgon blir det resa tillbaka till rayong.             hemtrevligt eller vad tycker ni?    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards